kisah hidup julie

Followers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

bengang tol....

seriously ak ngah bengang giler ngn sorang gurlz neyh...aarrrgghhh!!!
http://www.emocutez.com
ase na tampaq je muka dy..ckap ta serupa bikin..na tegur orang,diri sndiri ta betol!g mampus ar..bukan na masuk cmpur tp mmg kene kt batang idung ak sndiri..ta pyah ar na tnjuk bek dpan aku neyh..nsib bek ar kau same kelas ngn aku..lau ta da lama aku fighting sama kau tau???(aku neyh ckap je brani) haha..aku tau ar kau tu lawa,hot ar katakan...(hot ker???) aku ta hot pn sebb ak malas na tunjuk k...lau kau rasa kau bagus sgt,kau p depan cermin skurunk n tengok pe yg bagus sgt pada kau tuh?mmg ar kau nmpak kau lawa,ayu,meletup an..tp tu luaran jela kak oi....ak tau aku ta layak tegur orang sbb aku pn ta betoi..tp ak sedar diri meyh...ta mcm kau..sndiri da ta betul tp ad hati na betulkn org....tp..lntak p ar kau na watpe..jgn pasneyh kau ganggu hidup ak da ar...
p/s serius tengah bengang sgt2..

No comments: